close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ترکیه استانبول

    بازدید : 175
    يکشنبه 28 بهمن 1397 زمان : 12:03

    هتل سهند مشهد

    معرفی:هتل 3 ستاره سهند از هتل های تازه تاسیس وتور مشهد زمستان 97 نزدیک به حرم میباشد.این هتل 3 ستاره از سال 1391 به زائران امام رضا خدمت میکند.هتل سهند دارای 8 طبقه و 60 واحد اقامتی برای مسافران تور مشهد میباشد.موقعیت جغرافیایی این هتل دسترسی به حرم و مراکز خرید را برای مسافران تور مشهد راحت کرده است.اتاق های این هتل مجهز به تمامی امکانات برای مسافران تور مشهد میباشد.کارکنان این هتل مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته به مسافران و زائران تور مشهد خدمت رسانی میکنند.این هتل 3 ستاره با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران تور مشهد اقامت را برای آنها راحت کرده است.

    امکانات هتل:لابی،فکس،تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،کپسول آتش نشانیتور مشهد بهمن 97،آسانسور،پرینتر،اتاق چمدان،صندوق امانات،زنگ هشدار،روزنامه،ترانسفر رفت با هزینه،سیستم اعلام حریق،نمازخانه،گشت نیم روزی،پذیرش ۲۴ ساعته،پله اضطراری،چایخانه سنتی،فتوکپی،کافی شاپ،ترانسفر برگشت با هزینه،پارک کودک،خدمات بیدار باش،سیستم تهویه مطبوع،لاندری،خدمات باربری،خدمات تور،خدمات برای معلولین،مینی بار با هزینه،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،شبکه پخش فیلم،تلفن در لابی،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،خدمات بلیط

    امکانات اتاق:IPTV،میزتحریر،حمام،صندوق امانات داخل اتاق،اینترنت در اتاق،صبحانه،آب رایگان،لوازم بهداشتی،یخچال،رخت آویز،دمپایی،سیستم اطفاء حریق دراتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش،مبلمان،کمد لباستور مشهد اسفند 97،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،دراور،تلفن در اتاق،تلویزیون در اتاق،آباژور،تلویزیون

    رستوران هتل:مسافران و زائران عزیز میتوانند در رستوران هتل غذای خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

    موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا حرم:600 متر

    فاصله هتل تا بازار رضا:400 متر

    فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

    فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:38 کیلومتر

    فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

    فاصله هتل تا پدیده تور مشهدشاندیز:38 کیلومتر

    فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:8 کیلومتر

    فاصله هتل تا برج تجاری آلتون:3 کیلومتر

    هتل کیان مشهد

    معرفی : هتل کیان یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار گرفتههتل های مشهد است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده است و دارای ساختمانی 7 طبقه می باشد. در این هتل 112 واحد اقامتی وجود دارد. امکان رزرو این واحدها به صورت فولبرد نیز وجود دارد.

    هتل کیان مشهد

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات تلویزیون، یخچال، کمد لباس، دراور ، چای ساز، رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور مشهد وجود دارد.

    امکانات هتل : کافی شاپ، گشت تور مشهد نوروز 98نیم روزی، تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات برای معلولین، تهیه بلیط،‌ پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی

    هتل کیان مشهد

    رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و تور مشهد نوروز 98فرنگی را سرو می کند.

    موقعیت مکانی هتل : هتل کیان در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر امام هشتم تنها 2 کیلومتر است. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر است.

    هتل کیان مشهد

    پیشنهاد ما : این هتل در فاصله خوبی از حرم مطهر قرار گرفته است و واحدهای اقامتی آن بسیار شیک و تمیز و مناسب یک اقامت راحت و آرام هستند.


    هتل اشراق مشهد

    معرفی : هتل اشراق یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد استتور مشهد نوروز 98 که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل هم چنین در نزدیکی گنبد سبز شهر مشهد قرار گرفته است که یکی از اماکن زیارتی این شهر به شمار می رود. این هتل دارای 36 واحد اقامتی برای شما مهمانان گرامی است.

    هتل اشراق مشهد

    امکانات اتاق ها : اتاق های هتل اشراق به صورت سوئیت و آپارتمان است که دارای امکانات مبلمان، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان،‌ حمام با لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع را دارا هستند.

    امکانات هتل : کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته،‌ دستگاه خودپرداز، پارکینگ، نمازخانه، گشت درون شهری ، امکانات برای معلولین، لابی ، سرویس رایگان به حرم

    هتل اشراق مشهد

    رستوران هتل : رستوران هتل اشراق برای شما مسافران تور مشهد انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند و برای صبحانه نیز بوفه ای متنوع در اختیار شما قرار می دهد.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان آخوند رضوی شهر مشهد قرار گرفته است. اگر با پای پیاده بخواهید به سمت حرم بروید 15 دقیقه طول خواهد کشد. فاصله هتل تا فرودگاه 30 دقیقه است و تا راه آهن شهر مشهد 15 دقیقه فاصله دارد.

    هتل اشراق مشهد

    پیشنهاد ما : با توجه به نوع واحدهای اقامتی این هتل بیشتر مناسب خانواده ها می باشد و با توجه به فاصله پیاده روی تا حرم بهتر است افراد مسن همراه شما نباشند زیرا سرویس به حرم تنها در ساعات مشخصی از روز فعالیت می کند.


    هتل المپیا مشهد

    معرفی : هتل المپیا یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا شهر مشهد قرار گفته است. این هتل در سال 1390 افتتاح شده و در سال 1396 برای بهبود کیفیت خدمات خود بازسازی شد. این هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای 60 واحد اقامتی می باشد.

    هتل المپیا مشهد

    امکانات اتاق ها : اتاق های هتل المپیا از نوع دبل، توئین و سه تخته است که دارای امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه ، مبلمان، دراور، حمام با دوش،‌ اینترنت بی سیم رایگان و تلفن است. لازم به ذکر است که در برخی از واحدها پنجره وجود ندارد و تنها دارای نورگیر هستند.

    امکانات هتل : چایخانه سنتی،‌ کافی شاپ، صندوق امانات، گشت نیم روزی،‌ کافی نت، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس، لاندری، خدمات ویلچر برای معلولین

    هتل المپیا مشهد

    رستوران هتل : رستوران هتل با نام گیلاس و با ظرفیت 160 نفر در طبقه منفی یک قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور مشهدتور مشهد نوروز 98 سرو می کند. لازم به ذکر است که ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:30 صبح تا 9:30 است.

    موقعیت مکانی هتل : هتل در خیابان هشتم امام رضا قرار گرفته است. فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا 1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر است. هم چنین بازار بزرگ رضا مشهد در فاصله 800 متری هتل است.

    هتل المپیا مشهد

    پیشنهاد ما : هتل المپیا در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است به طوری که تا فرودگاه و حرم فاصله بسیار کمی دارد. اقامت در این هتل دسترسی به این مکان ها را برای شما آسان می نماید.

    جرم خیانت در امانت
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 64
  • بازدید کننده امروز : 65
  • باردید دیروز : 70
  • بازدید کننده دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 1287
  • بازدید سال : 4926
  • بازدید کلی : 42017
  • کدهای اختصاصی